Po czterech latach od wprowadzenia drugiej generacji modelu X3, BMW zdecydowało się na poddanie go liftingowi. Tweaz wizualnie BMW X3 upodobniło się do najnowszej odsłony większego modelu X5. Nowe są m.in.: przednie reflektory (opcjonalnie w technologii LED), potężniejszy grill, oba zderzaki, lusterka zewnętrze, wzory aluminiowych obręczy kół, kolory lakieru nadwozia, a także pakiet stylizacyjny xLine.
Niewielkie zmiany zaszły także we wnętrzu, które można przyozdobić chromowanymi wstawkami, a panel klimatyzacji lśniącą czernią. Uchwyty na kubki są teraz zasłonięte przesuwaną osłoną, dostępne są inne wzory tapicerek. Pojawił się też nowy kontroler systemu iDrive z touchpadem. Za dopłatą nową "X3-kę" można wyposażyć w funkcję Smart Opener, czyli mechanizm automatycznego otwieranie klapy bagażnika bez użycia rąk.
Nowością pod maską są zmodernizowane silniki Diesla o pojemności dwóch litrów. W modelu X3 xDrive20d do dyspozycji kierowcy jest 190 KM mocy i 400 Nm momentu obrotowego (o 5 KM i 20 Nm więcej niż dotychczas). W gamie pojawi się też oszczędna odmiana sDrive18d (150 KM i 360 Nm) z napędem tylko na tylne koła i oponami o niższych oporze toczenia, która według producenta zużywa średnio 5 litrów oleju napędowego na 100 km. Przy okazji modernizacji, BMW X3 wyposażono w nowe systemy wspierające kierowcę i nowe funkcje w ramach systemu BMW ConnectedDrive.
BMW X3 po liftingu:
Silniki benzynowe - X3 sDrive20i (184 KM) - od 160 800 złotych - X3 xDrive20i (184 KM) - od 170 500 złotych - X3 xDrive28i (245 KM) - od 192 500 złotych - X3 xDrive35i (306 KM) - od 236 100 złotych Silniki diesla - X3 sDrive18d (150 KM) - od 154 500 złotych - X3 xDrive20d (190 KM) - od 169 900 złotych - X3 xDrive30d (258 KM) - od 234 900 złotych - X3 xDrive35d (313 KM) - od 252 900 złotych
ZOBACZ TAKŻE :
Test | BMW X3 xDrive 35
BMW X3 xDrive 35d