Cennik nie jest zachęcający, ale odnowiony Peugeot ma być pozycjonowany wyżej od swojego "przedliftowego" poprzednika. Za 81 tys. zł dostaniemy wersję Access napędzaną silnikiem 1.6 VTi o mocy 120 KM łączonym ze zautomatyzowaną skrzynią MCT o sześciu przełożeniach.
Kolejny w cenniku jest 508 Active z silnikiem 1.6 e-THP o mocy 165 KM. Jak przystało na produkt znad Sekwany w ofercie są cztery jednostki wysokoprężne, najmocniejsza (GT) oferuje 180 KM mocy. Za wersję kombi, nazywaną 508 SW, Peugeot żąda dopłaty od 3,8 do 5 tys. zł, w zależności od wersji.
Wersja Access obejmuje takie elementy wyposażenia, jak m.in.: ABS, ESP, ASR, REF/CBC (elektroniczny rozdzielacz siły hamowania), Hill Assist, poduszki czołowe, boczne dla przedniego rzędu, kurtynowe dla obu rzędów foteli, reflektory halogenowe oraz światła do jazdy dziennej LED, manualna klimatyzacja jednostrefowa, e. sterowane szyby w drzwiach i lusterka, tylna kanapa ze składanym/dzielonym asymetrycznie oparciem, pakiet VIP Sound (radio CD/MP3, 6 głośników; gniazdo USB i AUX; sterowanie z kierownicy) oraz czujnik spadku ciśnienia w oponach.
Sprawdź ceny używanego Peugeota 508
Wersja Active oferuje dodatkowo m.in.: czujniki parkowania z tyłu, tempomat z ogranicznikiem prędkości, automatyczną klimatyzację dwustrefową, zestaw multimedialny z ekranem dotykowym, felgi aluminiowe 16", pełnowymiarowe koło zapasowe 16 cali (stalowe).
Dla większości opcji silnikowych Allure to najwyższa wersja wyposażeniowa. W standardzie oferuje m.in. system bezkluczykowego dostępu i uruchomienia auta ADML, podgrzewane fotele przednie, nawigację satelitarną, czy półskórzaną tapicerkę siedzeń.
GT dopełnia ofrty wyposażenia mając na pokładzie dodatkowo m.in.: reflektory przednie Full LED, czujniki parkowania z kamerą cofania, nawigację satelitarną oraz wyświetlacz Head-Up Display.
ZOBACZ TAKŻE:
Peugeot 308 1.6 THP Allure | Test | Czy zasłużył na tytuł?
źródło: Okazje.info