Zmiany nie są duże, ale pozwalają odróżnić nowe od starego. Po czym poznać, że mamy do czynienia z wersją na rok 2015? To proste, trzeba się nieco dokładniej przyjrzeć, wtedy w obydwu modelach zobaczymy nowy grill, koła i zmienione wkłady przednich i tylnych lamp. Są też nowe kolory nadwozia (Jungle Green i Midnight Grey) oraz czarne błyszczące wstawki w postaci obwódek świateł. Opcjonalnie można zamówić światła LED (postojowe, do jazdy dziennej i przeciwmgłowe).
We wnętrzu jeszcze trudniej zorientować się, że cokolwiek zmieniono. Zastosowano nowe sportowe fotele (w Pacemanie), dodano chromowane obwódki nawiewów, a liczby na prędkościomierzu i obrotomierzu są ciemne i bez podświetlenia słabo widoczne.
Lista silników pozostaje niezmieniona, oferta Countrymana zaczyna się od modelu One napędzanego jednostką 1.6 (98 KM) po John Cooper Works (218 KM). Najsłabszy motor benzynowy w Pacemanie osiąga 122 KM. W katalogu Countrymana są też jednostki wysokoprężne 1.6 (90 i 112 KM) i 2.0 (143 KM). Paceman nie jest oferowany z najsłabszym Dieslem. Jedyną zmianę przeszedł Cooper S, który teraz zamiast 184 KM generuje 190 KM mocy.
ZOBACZ TAKŻE: