Beetle Dune Concept 2014 został zbudowany tak, by wdrożenie do produkcji było jak najprostsze. Główne elementy odróżniające go od standardowego Beelte'a to zwiększony prześwit, inne zderzaki, progi, czy listwy chroniące nadkola. Bardzo ciekawy jest też żółtozłoty kolor nadwozia odwołujący się do "piaszczystej" nazwy. Pod maską pracuje znany silnik 2.0 TSI o mocy 210 KM współpracujący z sześciobiegową skrzynią DSG i przekazujący napęd na przednie koła. Jest to najmocniejsze źródło napędu, jakie można obecnie zamówić do tego modelu. Jedynym systemem wspomagającym jazdę po sypkiej nawierzchni jest elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego XDS.
Wnętrze ma wstawki polakierowane na charakterystyczny piaszczysty kolor, a miejsce zamykanego schowka na rękawiczki (niewiele więcej się w nim mieści) zajęła "strachołapka". Kierowca ma do dyspozycji wskaźniki przechyłów i kompas, jako funkcja wyświetlacza centralnego.
Nowy Volkswagen Beetle już od...
Nie wiemy, czy Volkswagen podjął już decyzję o wdrożeniu Beetle'a Dune do produkcji seryjnej, ale jest to wielce prawdopodobne. Na więcej szczegółów musimy jeszcze poczekać.
ZOBACZ TAKŻE: