Największa limuzyna Peugeota została wprowadzona na rynek w 2011 roku. Po czterech latach pora na zmiany. Nowy model został zaprezentowany wyselekcjonowanej grupie w Londynie w środę (18 czerwca 2014). Duża, oficjalna prezentacja odbędzie się pod koniec sierpnia podczas salonu samochodowego w Moskwie, a dopiero później zobaczyć go będzie można w na targach w Paryżu.
Nowy model rozpoznamy głównie po zmienionym przedniej części auta. Wlot powietrza otrzymał nowy kształt i dumnie, wbudowanego pionowo lwa - logotyp Peugeota. Również światła mają nowy kształt oraz technologię LED. Diody świateł dziennych wbudowano na dole zderzaka. Z tyłu zmian nieco mniej - nowo wyprofilowane klosze lamp i uformowanie zderzaka.
Sprawdź ceny używanego Peugeota 508
W środku pojawił się 7 calowy, dotykowy monitor. Można na nim sterować większością funkcji auta. Przez to inżynierowie mogli zrezygnować z całej gromady klawiszy i przełączników. Na konsoli środkowej zabudowano nowy, zamykany schowek. Na liście dodatków znalazł się m.in. Head-up-Display i asystent monitorowania martwego pola.
Nowy 508 dostępny będzie z nowymi silnikami. 1,6 litrowa, benzynowa jednostka o mocy 165 KM zastąpi silnik 156 konny. Można będzie go zamówić z 6 biegową ręczną lub automatyczną skrzynią biegów. W ofercie pojawi się również 180 konny, dwulitrowy diesel BlueHDi. Zmian za to nie ma w wersji hybrydowej.
Produkcja nowego Peugeota 508 będzie miała miejsce w dwóch fabrykach. Na europejski rynek we francuskim Rennes, a na chiński w Wuhan. Premiera na starym kontynencie przewidziana jest na 10 września. W Chinach auto pojawi się w sprzedaży w styczniu 2015 roku.
ZOBACZ TAKŻE: