Prototyp cechuje się poszerzonym rozstawem kół przednich, obniżonym o 15 mm zawieszeniem i jednostką napędową o pojemności 1,6 litra z turbodoładowaniem, która generuje 300 KM mocy i 400 Nm momentu obrotowego. Auto wyposażono w skrzynię biegów sterowaną za pomocą manetek przy kierownicy. Modyfikacjom poddano też podwozie i układ hamulcowy.
Sportowe smaczki znajdziemy również na zewnątrz w postaci nakładki na przednim zderzaku i listew bocznych z włókna węglowego oraz dyfuzorze w tylnym zderzaku. Uwagę zwracają 20-calowe, trójkolorowe obręcze kół o oryginalnym wzorze. O najmocniejszej wersji modelu informują także oznaczenia "R" na masce, drzwiach i na klapie bagażnika.
Citroen - sprawdź oferty specjalne
Wnętrze pojazdu jest luksusowe, ale utrzymane w sportowym duchu. Cała kabina aż po deskę rozdzielczą i kierownicę została wykończona skórą i alcantarą. Projektanci dużo uwagi poświęcili detalom, czego dowodami są: nowa tapicerka w stylu bransolety, zegarek ze skóry tłoczonej ze wzorem DS, elementy z włókna węglowego na kierownicy, panelach drzwi i klamkach oraz analogowy zegarek na konsoli centralnej.
Salon samochodowy w Pekinie potrwa od 20 do 29 kwietnia.
ZOBACZ TAKŻE: