Rubicon to po prostu najbardziej terenowa odmiana Wranglera. Wyposażona jest standardowo m.in. w mocne mosty napędowe z blokadami mechanizmów różnicowych. To idealna propozycja, by z salonu ruszyć prosto w teren.
Rubicon X, zaprezentowany w Genewie, to najnowsza propozycja dla rynku europejskiego. Z zewnątrz można go poznać po czarnym matowym grillu, podniesionej masce silnika, czarnych kołach o średnicy 17 cali, przyciemnianych szybach, czy akcesoryjnym korku wlewu paliwa, z katalogu akcesoriów Mopar, czy także akcesoryjnych progach.
W środku znajdziemy skórzaną tapicerkę (czarną, lub czerwoną), podgrzewane przednie siedzenia, skórzany wieniec kierownicy, czy system multimedialny z nawigacją, 6,5-calowym ekranem dotykowym, USB, AUX i odtwarzaczem DVD.
Jeep Wrangler Rubicon X pojawi się w salonach w drugim kwartale tego roku. Do wyboru będzie silnik benzynowy V6 3.6 Pentastar o mocy 284 KM i momencie 347 Nm, lub wysokoprężny R4 2.8 CRD o mocy 200 KM i momencie 460 Nm. Obie jednostki współpracują z pięciobiegowym automatem.
ZOBACZ TAKŻE: