Fanów silnika W12, który od lat znajduje się pod maską Continentala GT, uspokajamy. Downsizing jeszcze tego modelu nie dotknął i podwójna v-szóstka pozostała na swoim miejscu. Zwiększono jednak jej moc. Teraz kierowca będzie miał do dyspozycji 626 KM (zamiast 616 KM) i 819 Nm momentu (zamiast 800 Nm). Dzięki temu wersja z twardym dachem będzie mogła rozpędzić się do 331.5 km/h, a kabrio do 326.7 km/h. Tym samym Continental GT Speed stanie się najszybszym seryjnie produkowanym modelem marki Bentley.
Chciałbyś mieć własnego Bentleya? Sprawdź ceny!
Jak przystało na tak wyrafinowany produkt, zmiany na nowy rok modelowy musiały dotknąć także innych elementów. Dlatego odrobinę obniżono i utwardzono zawieszenie a na nadwoziu pojawiły się odświeżone detale, takie jak tylny dyfuzor, przednia lotka czy listwy progowe. Dodatkowo w palcie znalazł się też nowy wzory 21-calowych felg oraz odświeżone wzory tapicerek i elementów wykończenia wnętrz.
ZOBACZ TAKŻE: