Nowy język projektowania koreańskich aut o nazwie Fluidic Sculpture 2.0 posłużył do zaprojektowania koncepcyjnego crossovera o sportowym charakterze. Intrado z przodu wyróżnia się sporej wielkości grillem i umieszczonymi pod przetłoczeniami przedniego zderzaka lampami LED. W wyglądzie Intrado wzrok przykuwają także ostro zakończone nadkola oraz tylne lampy w kształcie litery C.
We wnętrzu, które możemy zobaczyć na jednym zdjęciu, panuje raczej sportowy klimat. Świadczą o tym takie elementy jak: przypłaszczona kierownica, karbonowe wykończenia i duży wyświetlacz zegarów.
Sprawdź ceny używanych Hyundai w Polsce
Język projektowania Fluidic Sculpture 2.0 to nie tylko kwestia samego designu, ale także technologi i materiałów służących do budowy nadwozia. Oczywiście głównym celem było obniżenie masy, dlatego Intrado jest stworzony z "super-lekkich" i "rewolucyjnych" materiałów. Do napędu użyto układu pasującego do futurystycznego nadwozia. Posłuży do niego nowa generacja systemu opartego na ogniwach wodorowych. Będzie to rozwinięcie napędu, który pojawił się wcześniej w modeli ix35 Fuel Cell.
ZOBACZ TAKŻE:
Hyundai Genesis Coupe 3.8 V6 | Test | Hyundai, jakiego nie znacie!