Silniki benzynowe nie są zbyt popularnym wyborem w SUVach wśród europejczyków. Jeep mimo to będzie oferował taką jednostkę w najnowszym Cherokee. Będzie to V6 Pentastar 3.6 o mocy 275 KM współpracujący z dziewięciostopniowym automatem.
Podstawą oferty będą jednak silniki wysokoprężne. Do wyboru będzie jedna z dwóch wersji jednostki 2.0 Multijet II o mocy 140 lub 170 KM. Słabszy wariant będzie łączony z sześciobiegową skrzynią ręczną, mocniejszy z dziewięciobiegową skrzynią automatyczną.
Napęd na obie osie będzie przekazywany przez jeden z trzech systemów do wyboru. Podstawowy Active Drive I jest bezobsługowy i działa w trybie automatycznym, Active Drive II jest wyposażony w reduktor, a Active Lock oferuje dodatkowo blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.
Debiut Cherokee w specyfikacji europejskiej spodziewany jest podczas salonu samochodowego w Genewie.
ZOBACZ TAKŻE: