Od debiutu rynkowego nowe Mini jest oferowane w trzech wariantach silnikowych. Mini Cooper napędza nowy trzycylindrowy silnik 1.5 TwinPower Turbo o mocy 136 KM i momencie 220 Nm, zaś Cooper S czterocylindrowy o pojemności 2 litrów (także TwinPower Turbo), mocy 192 KM i momencie 280 Nm. Na rynek europejski przygotowano również trzycylindrowy silnik Diesla. Ma on pojemność 1,5 litra i generuje 95 KM (One D) lub 116 KM (Cooper D).
Znajdź dla siebie używanego Mini
Obydwa silniki TwinPower Turbo, niezależnie od liczby cylindrów, wyposażone są we wtrysk bezpośredni, system sterowania fazami rozrządu, a maksymalny moment obrotowy dostępny jest od 1250 obr./min. Niedługo do oferty dołączy jeszcze podstawowa wersja silnikowa TwinPower Turbo. Bazowy Mini One będzie napędzany motorem R3 1.2 o mocy 102 KM. Maksymalny moment obrotowy 180 Nm zaczyna się od 1400 obr./min.
ZOBACZ TAKŻE:
Nowe Mini | znamy ceny w Polsce