Premiera nowego modelu odbędzie się na targach samochodowych we Frankfurcie w 2015 roku. Flagowy model BMW ma być naszpikowany nowoczesną techniką. Limuzyna zachowa długość obecnej generacji modelu, karoseria będzie za to niższa i szersza.
Zastosowanie takich materiałów jak aluminium i włókno węglowe, z którego ma być wykonany dach, maska i pokrywa bagażnika pozwoli zmniejszyć masę własną nawet o 200 kg.
Podstawową jednostką napędową może zostać czterocylindrowy, turbodoładowany silnik
Stylistyka serii 7 ma wzorować się na mniejszej "trójce". Nowy model o wewnętrznym oznaczeniu G11 ma stać się najoszczędniejszym autem w swojej klasie. Podstawową jednostką napędową może zostać czterocylindrowy, turbodoładowany silnik! Poza nim pojawią się wersje 6 i 8 cylindrowe. Z prestiżowych względów niemal na pewno w ofercie pojawi się silnik V12. Do przeniesienia mocy posłuży nowa, automatyczna skrzynia firmy ZF o dziewięciu biegach.
Ile kosztuje luksus? Używane BMW serii 7
"Siódemka" oferowana będzie z dwoma rozstawami osi i opcjonalnym napędem na cztery koła. Istnieje bardzo duża szansa, że pojawi się w końcu model ze znaczkiem M. Konkurent Audi S8 i Mercedesa S AMG.
W sprzedaży auto pojawi się krótko po swojej premierze, czyli jesienią 2015 roku.
ZOBACZ WIĘCEJ:
Dziewczyna i samochód: Monia Perka i BMW Z4