Mimo silnego maskowania można rozpoznać jak będą wyglądały niektóre elementy karoserii. Węższe klosze przednich świateł z technologią, którą otrzymało A8 i bardziej przysadzisty gril mają nadać dużemu SUV z Ingolstadt bardziej agresywnego wyglądu. Również tylne światła będą miały bardziej smukły wygląd. Jednak główny atut nowego Q7 to mniejsza masa własna. Dzięki użyciu karbonu i aluminium Audi ma być aż o 300 kg lżejsze.
Pod maską nieco mniej nowości. Topowa wersja napędzana będzie 4 litrowym silnikiem bi-turbo V8 TFSI o mocy 435 KM. Oprócz niego w ofercie będzie również V6 z kompresorem (3.0 TSI) o mocy 310 KM. W ofercie znajdą się również dwa diesle: 4,2 TDI o mocy 385 KM i 3.0 TDI, który osiągać będzie 258 KM. W nieco późniejszym czasie w sprzedaży pojawi się model Plug-in-Hybrid.