Od roku Toyota jest ich partnerem technicznym, dostarczając zawodnikom samochody do treningów i na co dzień. Adam Małysz wspólnie ze swoim pilotem Rafałem Martonem użytkowali już m.in. Avensisy, Hiluxy, Land Cruisery i RAV4. Teraz przesiądą się do specjalnych Hiluxów.
Toyota Hilux Invincible powstała w oparciu o najlepiej wyposażoną odmianę SR5, dostępną z podwójną kabiną i silnikiem Diesla 3.0 D-4D. Zawodnicy będą mieli do dyspozycji wzmocnione wersje PowerBoost, które rozwijają 201 KM i 435 Nm, będąc jednymi z najmocniejszych pikapów na rynku. Adam Małysz wybrał auto z manualną skrzynią biegów, Rafał Marton będzie jeździł samochodem z przekładnią automatyczną.
Poza błękitnym kolorem lakieru, specjalna wersja pikapa wyróżnia się licznymi dodatkami: światłami do jazdy dziennej w technologii LED, orurowaniem przestrzeni ładunkowej, chromowanymi progami bocznymi i nakładkami progowymi z napisem "Hilum Invincible", srebrną nakładką zderzaka, chromowanymi ramkami świateł przeciwmgielnych i osłoną wlotu powietrza, skórzanym lewarkiem hamulca ręcznego z logo "Hilum", roletą bagażnika oraz obręczami kół w rozmiarze 17 cali i specjalnym wzorze Invincible. Hiluxy Małysza i Martona zostały dodatkowo wyposażone w osłony podwozia i dalekosiężne dachowe światła LED, które przydadzą się w terenie.
Adam Małysz i Rafał Marton są jednymi z nielicznych zawodników cross country, którzy w rajdach i na co dzień wykorzystują ten sam model pojazdu. Wersja rajdowa jest autem wyczynowym z licznymi modyfikacjami, jednak jak mówi Adam Małysz, wybór samochodu do profesjonalnej kariery rajdowej nie był przypadkiem: