Nowego Nissana już można zamawiać, ale u dealerów pojawi się dopiero w lutym 2014. Za bazową wersję trzeba będzie zapłacić 74 500 złotych. Do wyboru są trzy poziomy wyposażenia: Visia, Acenta oraz Tekna .
Visia to wersja podstawowa. Kosztuje najmniej - od 74 500 zł . Seryjne wyposażona jest w klimatyzację, 6 poduszek powietrznych, system monitorowania ciśnienia w oponach, tempomat, system wspomagania ruszania pod górę, 5 calowy, kolorowy ekran HD, zestaw głośnomówiący oraz system Bluetooth.
Acenta kosztuje co najmniej 80 300 złotych . Ma na pokładzie już w serii automatyczną dwustrefową klimatyzację, 17-calowe, aluminiowe felgi, halogeny, czujnik deszczu, skórzaną kierownicę i gałkę zmiany biegów oraz innowacyjny system z ruchomą przegrodą w bagażniku.
Tekna to najlepiej wyposażony model. Jego ceny zaczynają się od 94 500 złotych . Fabrycznie wyposażenie obejmuje m.in. reflektory przednie typu full LED, 7 calowy ekran dotykowy, cyfrowe radio DAB, system kamer 360° i możliwość podłączenia smartfonu, systemem rozpoznawania znaków drogowych połączony z funkcją adaptacyjnych świateł drogowych, 19 calowe felgi, duży szklany dach, inteligentny kluczyk, podgrzewane fotele, czujniki parkowania
Do wyboru stoją cztery jednostki napędowe. Dwa silniki benzynowe i dwa wysokoprężne, które można połączyć z napędem na dwa lub cztery koła. Za przeniesienie napędu może posłużyć ręczna skrzynia biegów lub zupełnie nowa przekładnia automatyczna Xtronic.
Używany Nissan Qashqai - sprawdź oferty
Podstawowy silnik to 1.2 DIG-T, który osiąga moc 115 KM i 190 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Ta jednostka jest dostępna z sześciobiegową, ręczną skrzynią biegów. Dzięki mniejszej masie nowego Qashqaia jednostki mają być oszczędniejsze i bardziej ekologiczne. Według danych fabrycznych wersja 1.2 DIG-T ma spalać średnio 5,6 l/100 km. Po przeciwległej stronie stoi model 1.6 DIG-T. To najmocniejsza benzynowa wersja o mocy 150 KM i 240 Nm maksymalnego momentu obrotowego, która pojawi się w ofercie latem 2014 roku.
Oferta silników wysokoprężnych rozpoczyna się od szóstej już generacji jednostki 1.5 dCi o mocy 110 KM, który ma spalać jedyne 3,8 l/100 km. Mocniejszy diesel 1.6 dCi ma 130 KM mocy i jest dostępny z napędem na dwa lub cztery koła. W swojej najoszczędniejszej konfiguracji (przedni napęd, ręczna skrzynia) ma spalać średnio około 4,4 l/100 km.