Ukazujący się od początku 2006 roku miesięcznik Classicauto przeszedł radykalną kurację odmładzającą. Zmianom towarzyszy wzmocnienie pozycji na rynku oraz rosnąca sprzedaż, co jest ewenementem w dzisiejszych, trudnych dla prasy drukowanej, czasach. Odmienione Classicauto trafi do sprzedaży już 31 sierpnia
ClassicAuto
REKLAMA
REKLAMA
Nowe Classicauto ma nowe logo i nową, świeżą i elegancką szatę graficzną. Nowy layout cechuje czystość i prostota formy, minimalizm. L iczbę stron zwiększono do 100, grubszy i lepszy jest papier. W miesięczniku pojawiły się nowe działy, powiększył się zespół redakcyjny. Dotychczasowa linia pisma skierowana wyłącznie na zabytkowe i klasyczne samochody będzie poszerzana o treści lifestylowe, jak ikony polskiego designu, męskie (i nie tylko) gadżety związane z motoryzacją - zarówno współczesne jak i klasyczne; specjalny dział będzie poświęcony filmom samochodowym. Więcej będzie także wywiadów z ludźmi znanymi ze swojej pasji do samochodów. Pojawią się subiektywne testy klasycznych samochodów. Classicauto ma teraz wsparcie całkowicie nowej strony internetowej www.classicauto.pl.
REKLAMA
Wojciech Jurecki, redaktor naczelny: " Jak dowiadujemy się z wybitnego filmu Alejandro Gonzáleza I?árritu z Seanem Pennem w roli głównej, ludzka dusza waży 21 gram. Nowe Classicauto to około 340 gram. W tym 319 gram to prawdziwe samochody, emocje, przygody z klasykami, a 21 gram to dusza. Myślę, że to bardzo dobra proporcja. Z wielką radością i bez cienia nieśmiałości oddajemy w Wasze ręce wrześniowe Classicauto. Minimalizm i szlachetna prostota nowej szaty graficznej, świetnie pasują do świata klasycznych samochodów, a więc świata piękna - świata który staramy się jak najpełniej przedstawiać, już od prawie 8 lat. Odnowione Classicauto, to ten sam duch i nerw, mamy przy tym więcej stron, rozszerzyliśmy także tematykę. Prawie każdy dział w Classicauto przeszedł mniejszą lub większą metamorfozę. Wprowadziliśmy kilka nowych rzeczy, zaś zmiany w formach już istniejących są tylko na lepsze. I choć jest drożej, to postaraliśmy się aby jakość wyprzedzała cenę. Grubsza okładka, grubszy papier w środku, większy format. Jest to niewątpliwie dobra wiadomość dla wszystkich naszych Czytelników, którzy poświęcają coraz więcej i więcej miejsca na swoich półkach i kolekcjonują kolejne wydania Classicauto."
Miesięcznik Classicauto to jedyny w pełni niezależny, wydawany przez niepowiązanego z żadnym koncernem medialnym wydawcę, magazyn poświęcony prawie wyłącznie zabytkowym i klasycznym samochodom, czyli tematyce mającej w Polsce stale rosnącą grupę odbiorców. Okładki Classicauto projektu Michała Szewczyka dwukrotnie zdobywały prestiżowy tytuł Grand Front. Obecnie dystrybucja płatna miesięcznika wynosi około 8600 szt.