Nowy Peugeot 308 cechuje się świeżym i eleganckim wyglądem nadwozia. Jego ozdobą są światła w technologii LED (w wyższych wersjach wyposażenia również przednie reflektory). Pojazd został zbudowany na modułowej platformie EMP2. W porównaniu z poprzednikiem, masę auta obniżono o 140 kg.
We wnętrzu panuje ład i prostota. Deska rozdzielcza jest uporządkowana, ilość przycisków ograniczona do minimum za sprawą wyświetlacza dotykowego. Cechą charakterystyczną najnowszych modeli marki są niewielka kierownica i wysoko umieszczone zegary. Tak jest również w przypadku nowej "308-ki". Peugeot zapewnia, że kabina nowego modelu jest solidnie wykonana i przestronna. Bagażnik ma przyzwoitą pojemność 470 litrów.
Sprawdź ile kosztuje używany Peugeot 308
W chwili debiutu rynkowego samochód będzie oferowany z pięcioma silnikami do wyboru (jednostki benzynowe i wysokoprężne HDi). Na początku 2014 roku oferta powiększy się o całkowicie nową, trzycylindrową jednostkę benzynową z turbodoładowaniem 1.2 e-THP. Dostępne będą też wersje BlueHDi i nowa sześciostopniowa skrzynia automatyczna.
Nowy Peugeot 308 trafi do sprzedaży w niedługim czasie po frankfurckim debiucie. We Francji auto będzie kosztować od 17 800 euro.