W porównaniu z wersją zaprezentowaną na targach w Szanghaju model seryjny ma o wiele bardziej spokojniejsze kształty przodu. Reflektory będą nieco większe i otrzymają łagodniejszy wygląd. W bocznym rzucie widać, że BMW zrezygnuje z ostrych przetłoczeń. X4 będzie wyposażony w tradycyjne klamki. W wersji studyjnej było one schowane w nadwoziu. Z tyłu zmiany będą minimalne. Nieco zmieniony wygląd kloszy, inaczej wykończony zderzak i okrągłe zamiast podłużnych rur wydechowych. To wszystko.
Jednostki napędowe dla X4 zostaną przejęte z modelu X3. Najsłabszy silnik będzie miał moc 184 KM, a najmocniejszy 313 KM. Oczywiście w późniejszych planach jest wersja M z 400 konnym silnikiem. Pewne natomiast nie jest czy pojawią się modele z pakietem M-Performance i potrójnym turbodoładowaniem.
Przez mocno ściętą tylną linię dachu na tylnej kanapie będzie nieco mniej miejsca niż w X3. Również pojemność bagażnika będzie mniejsza. Do X3 zmieści się 550 litrów, do X4 nie więcej niż 520 litrów. Jednak już na przykładzie BMW X6 było widać, że takie dane mają mniejsze znaczenie.
ZOBACZ TAKŻE: