Plenerowa strona internetowa

Choć nie jest to proste, firmy motoryzacyjne ciągle poszukują nowych form promocji. Toyota RPA wpadła na oryginalny pomysł. Stronę internetową nowej Rav4-ki przeniesiono w plener

W Toyocie w RPA doszli do wniosku, że głównym targetem dla nowej Ravki są ludzie aktywnie spędzający czas wolny. Jeżdżąc na rowerze, wspinając się czy biegając nie mają czasu na siedzenie przed komputerem i przeglądanie nudnych stron internetowych.

Pomysł na promocję małego SUV-a Toyoty okazał się bajecznie prosty. Stronę internetową przeniesiono w plener, gdzie ludzie mogli połączyć jazdę na rowerze z serfowaniem po www.rav4.co.za . Stronę zbudowano nie z kodu zero-jedynkowego, ale z drewna, sklejki i silniczków elektrycznych. Komputer stał się tylko jednostką sterującą.

Wytyczona trasa liczy 1,8 km, a po drodze można zatrzymać się w wyznaczonych strefach odpowiadających rzeczywistym wirtualnym zakładkom prezentującym zalety nowego modelu.

Ceny używanych Rav4 rozpoczynają się od...

Zobacz wideo

Sprawdź ceny nowej Toyoty Rav4

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.