Czym wyróżnia się "Nocny jastrząb" od BMW? Z zewnątrz można go poznać m.in. po czarnym, matowym lakierze nadwozia, kutych obręczach kół o średnicy 20 cali, LED-owych reflektorach, a także bocznych wlotach powietrza, grillu, zewnętrznych klamkach, lusterkach bocznych i końcówkach wydechu wykończonych w czarnym chromie. Znawcy tematu wychwycą również węglowo-ceramiczne tarcze hamulcowe. W kabinie wzrok przykuwa natomiast pomarańczowa tapicerka ze skóry merynosów oraz wstawki z włókna węglowego w boczkach drzwi i na desce rozdzielczej.
BMW M5 z dopiskiem "Nighthawk" wyposażone zostało w nowy pakiet Competition, skomponowany przez inżynierów M GmbH. Składa się on m.in. z usztywnionego, obniżonego o 10 mm zawieszenia oraz dedykowanych nastawów aktywnego tylnego dyferencjału, układu kierowniczego i elektronicznego systemu kontroli stabilności pojazdu.
Pod maską pracuje V8 o pojemności 4,4 litra, doprawione dwiema turbosprężarkami. Silnik oferuje kierowcy moc 575 koni mechanicznych (o 15 KM więcej niż w seryjnym aucie) i 680 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Do prędkości 100 km/h auto rozpędza się w 4,2 sekundy, czyli o 0,1 sekundy szybciej niż fabryczne M5.
Ile trzeba zapłacić za BMW serii 5? Oto ceny wszystkich wersji
Powstanie tylko dziesięć egzemplarzy niemieckiego Nighthawka. W Japonii auto wyceniono na 18,2 mln jenów (ok. 608 tys. złotych).