Najpierw wiadomość dla miłośników wszystkiego, co amerykańskie. Jeśli swój styl życia zamierzaliście podkreślić kolejną wersją Forda F-150 Harley-Davidson, to mamy dla Was złe wieści. Ford nie zamierza w najbliższym czasie oferować pickupa sygnowanego marką motocykli z Milwaukee. Ale to nie oznacza, że paleta najlepiej sprzedającego się pickupa wszech czasów będzie uboższa. Do boju wkracza bowiem nowa wersja Tremor.
Tremora nie docenią firmy budowlane, czy ktokolwiek potrzebujący załogowego woła roboczego. Pojedyncza kabina pomieści tylko dwoje pasażerów, a krótki rozstaw osi ogranicza możliwości przewozowe. Jednak to, co wygląda na podstawową wersję otwierającą cennik wcale nią nie jest. Tremor napędzany jest bowiem nowoczesnym silnikiem 3.5 V6 EcoBoost o mocy 365 KM, co czyni z niego... usportowioną wersję F-150. Aby zoptymalizować jego osiągi zastosowano tylny most o przełożeniu 4,1:1 z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego. Klient może zamówić wersję 4x2 lub 4x4.
Ford nic nie wspomina o ręcznej skrzyni, modyfikacjach zawieszenia, hamulców, czy układu wydechowego. Jednak Tremor jest sportowym pickupem w stylu amerykańskim, czyli nastawiony jest co najwyżej na wyścigi na prostej (np. na 1/4 mili). A do tego wystarczy moc kipiąca spod maski.