Odświeżone coupe zadebiutowało podczas marcowego salonu w Genewie. Zmiany nie są duże, objęły głównie zderzaki i reflektory. Mimo to, poliftingowy RCZ wygląda bardziej nowocześnie. Przedni zderzak optycznie poszerzył i obniżył auto, co dodało mu jeszcze bardziej sportowego charakteru.
Zmianie nie uległa gama silnikowa - klienci wciąż mają do wyboru trzy jednostki. Podstawowa odmiana eleganckiego coupe napędzana jest benzynowym 1.6 rozwijającym moc 155 koni mechanicznych. Szukający mocniejszych wrażeń mogą zdecydować się na silnik podkręcony do 200 koni mechanicznych, a zwolennikom turbodiesli pozostaje dynamiczne, 160-konne 2.0 HDI. Zarówno silnik wysokoprężny jak i mocniejszy wariant jednostki benzynowej działają w tandemie z sześciostopniową, ręczną skrzynią biegów. Jedynie auto napędzane 155-konnym 1.6 można zamówić z opcjonalnym, również sześciobiegowym, automatem.
Na liście wyposażenia podstawowej odmiany odświeżonego Peugeota RCZ znajdują się m.in.: systemy ABS, ESP i ASR (z asystentem ruszania na wzniesieniu), przednie poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, poduszki boczne i kurtynowe dla przedniego rzędu siedzeń, halogenowe reflektory, LED-owe światła do jazdy dziennej, centralny zamek, czujniki parkowania z tyłu, tempomat, elektrycznie sterowane szyby, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne, automatyczna dwustrefowa klimatyzacja, sportowe siedzenia, komputer pokładowy, radioodtwarzacz CD/MP3 z sześcioma głośnikami i sterowaniem z koła kierownicy oraz 18-calowe obręcze kół.