Tylko u nas! Polska premiera Rolls-Royce'a Wraith

Mieliśmy niewątpliwy zaszczyt gościć na ekskluzywnej prezentacji nowego Rolls Royce Wraith, która odbyła się w podwarszawskim Konstancinie

Było kwestią czasu, kiedy Auto Fus z autoryzowanego serwisu zmieni się w autoryzowanego dealera Rolls-Royce'a. Na początku maja podpisano uroczyście umowę i mamy pierwszego, i jedynego w Polsce, przedstawiciela najbardziej ekskluzywnej marki w świecie motoryzacji. Żeby nieco zacniej uczcić ten fakt, sprowadzono do Polski jeden z nielicznych przedprodukcyjnych egzemplarzy najnowszego modelu Wraith i zaprezentowano ściśle wyselekcjonowanej publiczności. Zapraszamy na krótką relację z tego wydarzenia.

Test | Rolls Royce Ghost EWB

Niewielkie prywatne lotnisko pod warszawskim Konstancinem, zamknięty zielony hangar. Na parkingu tylko kilka samochodów, za to marki i modele, które każdy z fanów motoryzacji na pewno chciałby mieć w swoim garażu. Mała, dziesięcioosobowa grupka ustawia się przed olbrzymią bramą, która powoli i majestatycznie unosi się o góry. Najpierw słyszymy muzykę, kawałek jak z dobrego thrillera. To ten sam podkład muzyczny, który użyty był w pierwszym filmie reklamowym Wraitha. Później widzimy jasną, wypolerowaną podłogę, w której odbijają się światła jupiterów. W końcu wzrok wszystkich ląduje na królewskim, czerwonym dywanie, który prowadzi nas do zakrytego aksamitnym materiałem samochodu i ślicznej pani Dominiki.

Wchodzimy w głąb hali, dopiero teraz zauważam zaparkowane dookoła prywatne samoloty. Radosław Pstrokoński, Brand Manager Rolls-Royce w Polsce razem z panią Dominiką chwytają czarny, aksamitny materiał i odsłaniają stojącego pod nim Wraitha. Tak prezentuje się Rolls-Royce'a. Z klasą, dumą i ekskluzywnością. Przez cały dzień zaproszono kilkunastu potencjalnych klientów i przyjaciół marki. Wszystko odbywało się w małym, kameralnym gronie. Styl, który robi wrażenie.

Na bliższe spotkanie z nowym Rollsem jesteśmy umówieni już niebawem. Wtedy zaprezentujemy wam pierwsze wrażenia z bliskiego spotkania z Wraithem.

Niewielkie prywatne lotnisko pod warszawskim Konstancinem, zamknięty, zielony hangar. Na parkingu tylko kilka samochodów, za to marki i modele, które każdy z fanów motoryzacji na pewno chciałby mieć w swoim garażu. Mała, 10 osobowa grupka ustawia się przed olbrzymią bramą, która powoli i majestatycznie unosi się o góry. Najpierw słyszymy muzykę, kawałek jak z dobrego thilera. To ten sam podkład muzyczny, który użyty był w pierwszym filmie reklamowym Wraitha. Później widzimy jasną, wypolerowaną podłogę, w której odbijają się światła jupiterów. W końcu wzrok wszystkich ląduje na królewskim, czerwonym dywanie który prowadzi nas do zakrytego aksamitnym materiałem samochodu i ślicznej pani Dominiki. Wchodzimy w głąb hali, dopiero teraz zauważam zaparkowane dookoła prywatne samoloty czy też raczej jety. Radosław Pstrokoński, Brand Manager Rolls Royce w Polsce razem z panią Dominiką chwytają czarny, aksamitny materiał i odsłaniają stojącego pod nim Wraitha. tak prezentuje się Rolls Royce'a. Z klasą, dumą i ekskluzywnością. Przez cały dzień zaproszono kilkunastu potencjalnych klientów i przyjaciół marki. wszystko odbywało się w małym, kameralnym gronie. Styl, który robi wrażenie. Na bliższe spotkanie z nowym Rollsem jesteśmy umówieni już niebawem. Wtedy zaprezentujemy wam pierwsze wrażenia z bliskiego spotkania z Wraithem.

 
Więcej o:
Copyright © Agora SA