Co klient dostanie w zamian? Zadziornie zaprojektowanego i zwinnego hatchbacka, napędzanego 200-konnym silnikiem benzynowym o pojemności 1,6 litra, rozpędzającego się do "setki" w czasie 6,8 sekundy i potrafiącego mknąć z prędkościami dochodzącymi do 230 km/h.
Polskie ceny wszystkich modeli Peugeota
W efektywnym wykorzystaniu potencjału silnika pomagać ma precyzyjna, ręczna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach oraz dynamicznie zestrojone zawieszenie ze specjalnie skalibrowanymi amortyzatorami, sztywniejszymi stabilizatorami i szerszym rozstawem kół (o 10 mm z przodu i 20 mm z tyłu).
Następca legendarnego Peugeota 205 GTi to samochód wyjątkowy w naszej gamie - zachowując funkcjonalność cieszącego się niezwykłą popularnością wśród klientów "standardowego" modelu 208, nawiązuje jednocześnie do bogatej tradycji marki w sportach motorowych, zapewniając niezwykłe wrażenia z jazdy między innymi dzięki znanemu z Peugeot RCZ o mocy 200 KM. Przy niewielkiej masie własnej zapewnia to niesamowite osiągi! Ale Peugeot 208 GTi to także auto stylowe - oryginalne sportowe dodatki w kolorze czerwonym zarówno na zewnątrz, jak i w kabinie, podkreślają wyjątkowy charakter tego modelu - mówi Sophie Passard, Dyrektor Marki Peugeot w Polsce.
Na liście wyposażenia standardowego znajdą się m.in.: sześć poduszek powietrznych, dwustrefowa klimatyzacja, halogenowe reflektory z LED-owymi światłami do jazdy dziennej, światła przeciwmgłowe, system ESP z możliwością całkowitej dezaktywacji, tempomat, immobiliser, elektrycznie sterowane szyby, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne, sportowe fotele, system audio z 7-calowym, dotykowym wyświetlaczem, sześcioma głośnikami oraz złączami AUX/USB i funkcją Bluetooth oraz bogaty pakiet oryginalnych sportowych dodatków stylistycznych (w tym 17-calowe, dwukolorowe obręcze kół z lekkich stopów).
Na rynku Peugeot 208 GTi będzie konkurował m.in. z gorącymi odmianami Polo, Clio, Fabii, Corsy i Ibizy.