Napęd Jetty Hybrid stanowi zespół dwóch silników: dobrze już znanego 1.4 TSI o mocy 170 KM oraz 27-konnego silnika elektrycznego. Potencjał generowany przez ten tandem przekazywany jest w całości na koła osi przedniej, a pośredniczy w tym siedmiostopniowa, dwusprzęgłowa skrzynia DSG. Napęd pozwala na całkiem żwawą jazdę (przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 8,6 sekundy), jednocześnie wykazując umiarkowany apetyt na paliwo. Według producenta na przejechanie 100 km auto potrzebuje 4,1 l benzyny.
W polskich salonach hybrydowa Jetta dostępna jest w jednej wersji - Highline. Nie znamy jeszcze oficjalnej listy wyposażenia. Jeśli jednak będzie ona odpowiadać tej ze "zwykłych" odmian sedana, za kwotę 123 490 złotych klienci wyjadą z salonu autem wyposażonym m.in. w: halogenowe reflektory, elektrycznie sterowany szyby, światła przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów, światła do jazdy dziennej, centralny zamek, immobiliser, przednie poduszki powietrzne, boczne i kurtynowe poduszki dla obu rzędów siedzeń, tempomat oraz wielofunkcyjną kierownicę.