Na stronie UOKiK czytamy: W niektórych egzemplarzach Mitsubishi L200 z silnikami Diesla (4D56) występuje możliwość zapełnienia się filtra cząstek stałych, co może się objawiać: obniżoną mocą silnika, słabszym przyspieszeniem lub zgaśnięciem silnika. Przyczyną występowania powyższych problemów są: nieprawidłowe oprogramowanie sterownika wtrysku powodujące zbyt szybkie nagromadzenie się sadzy oraz zastosowanie nieszczelnych wtyczek przepływomierza powodujących korozję styków i wzrost rezystancji, co w efekcie skutkuje nieprawidłowym odczytem parametrów przez sterownik silnika.
Kampania serwisowa na rynku polskim obejmuje 417 egzemplarzy L200. Mitsubishi poinformuje pierwszych właścicieli samochodów listem poleconym o konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu usunięcia ewentualnej usterki.
Informacji związanych z kampanią serwisową udziela MMC Car Poland sp. z o.o. (Biuro Obsługi Klienta tel.: (0-22) 463 19 40; e-mail: biuro.klienta@mitsubishi.pl).
>>> Jakie auta ma w swojej gamie Mitsubishi i ile trzeba za nie zapłacić? <<<
Listę numerów VIN samochodów, które zostały objęte akcją serwisową można pobrać ze strony UOKiK.