Popatrzmy, co nas zatem ominie. Honda Concept M jak już sama nazwa wskazuje jest prototypem. Auto ma służyć do zbadania reakcji Chińczyków na pojazdy typu van, które do tej pory kojarzą się w Państwie Środka z samochodami użytkowymi. Concept M chce zawojować rynek jako wielofunkcyjne auto rodzinne. Jeśli model zyska pochlebne opinie już w 2014 roku może wejść do produkcji.
Model Crider, który świętował na salonie swoją premierę trafi za to do chińskich salonów już czerwcu 2013 roku. Crider bazuje na płycie podłogowej Civica. W gamie produkcyjnej auto plasuje się pomiędzy Civikiem a Accordem.
Również w pełni produkcyjnej wersji zaprezentowano kompaktową Hondę Jade. Jade to mieszanka stylistycznych smaczków Civica z elementami crossovera. Auto przeznaczone ma być dla młodszej klienteli, z zapewnieniem odpowiedniej ilości miejsca dla rodziny. Model budowany będzie w fabryce Hondy w Dongfeng. Jade do sprzedaży trafi w październiku.