Nowoczesny klasyk

Z okazji 40 jubileuszu legendarnego modelu 911 RS 2,7 firma DP Motorsport przygotowała specjalną ofertę

Najdroższe klasyki w historii

Za dobrze utrzymany oryginał z 1973 roku trzeba zapłacić co najmniej 70 tysięcy euro. Sporo kasy jak za używany, 40 letni samochód. Kogo na to nie stać, a mimo wszystko chciałby mieć w garażu prawdziwą legendę może od teraz przebudować 911'kę model 964 budowany w latach 1989 - 1993. Specjalnie przygotowany kit upodobni 964 do do RS'a z 1973 roku. Efekt końcowy wygląda naprawdę nieźle.

Patrząc na cenę oryginału przebudowa jest całkiem nieźle skalkulowana. Za całość zapłacić trzeba 5755 euro netto. Za tą cenę otrzymujemy nową maskę, przedni zderzak, przednie błotniki, boczne progi, tylny zderzak i spoiler oraz polerowany układ wydechowy. 17 calowe felgi Fuchs kosztują dodatkowe 2236 euro. DP Motorsport oferuje jeszcze 30 konny wzrost mocy silnika (seria 280 KM). Niemiecka firma tuningowa spełnia również indywidualne zachcianki klientów.

W przeszłości firma DP Motorsport zajmowała się głównie tuningiem samochodów Porsche. Stworzyła m.in. wersję kombi (cargo) modelu 944.

Więcej o:
Copyright © Agora SA