Aktualna wersja, nosząca oznaczenie 92A znajduje się w sprzedaży od 2010 roku. Następna generacja ma w detalach karoserii i technice orientować się na dopiero co zaprezentowanej i odświeżonej Panamerze. Głównym zmianom ulegnie przód i tył karoserii. Swój wygląd zmienią światła z techniką LED i lampy do jazdy dziennej. Zmianie nie ulegną wymiary karoserii.
Zupełnie nową wersją będzie Cayenne Hybryd. SUV otrzyma napęd o mocy 416 KM wykorzystany w najnowszej Panamerze z możliwością załadowania silnika elektrycznego z tradycyjnego gniazdka w cztery godziny. 4,8 litrowy V8 o mocy 400 KM zostanie zastąpiony podwójnie doładowaną jednostką napędową V6 o pojemności trzech litrów i mocy 420 KM. Najsłabszy diesel (V6, 245 KM) otrzyma więcej mocy, najprawdopodobniej około 300 KM.