Trax jest bliźniaczą konstrukcja Opla Mokki i Buicka Encore. Auto mierzy 424 cm długości i 177 cm szerokości, a odległość między osiami wynosi 255 cm. Podczas gdy wspomniane modele Opla i Buicka różnią się od siebie niemal wyłącznie emblematami, Chevrolet otrzymał zupełnie nowy pas przedni. Ze wszystkich trojaczków, Trax wyróżnia się też najbardziej muskularną sylwetką.
Za 59 990 zł klienci wyjadą z salonu autem napędzanym 115-konnym, wolnossącym silnikiem benzynowym o pojemności 1,6 litra. W podstawowej wersji (LS), na liście wyposażenia znajduje się, m.in.: sześć poduszek powietrznych, elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESC), kontrolę trakcji oraz system zapobiegający blokowaniu kół (ABS) z elektronicznym rozdziałem siły hamowania (EBD), system audio z sześcioma głośnikami i złączami AUX/USB/Bluetooth, tempomat, sześć poduszek powietrznych oraz gniazdo 230V. Aby móc cieszyć się klimatyzacją, systemem wspomagającym ruszanie na wzniesieniu, czujnikami cofania czy systemem MyLink z 7-calowym, dotykowym wyświetlaczem, trzeba wybrać wyższą wersję wyposażenia (LT). W najbogatszej odmianie Traxa (LTZ), w standardzie jest m.in. skórzana tapicerka oraz 18-calowe, aluminiowe obręcze kół.
Crossover Chevroleta otrzyma identycznie skomponowaną gamę silnikową jak Mokka. Do wyboru będzie zatem - oprócz wspomnianego wcześniej 1.6 - turbodoładowany benzynowiec o pojemności 1,4 l i mocy 140 KM oraz wysokoprężne, 130-konne 1.7. Do dwóch ostatnich silników będzie można zamówić sześciobiegowy automat. Auta z tymi jednostkami będą również dostępne w wersji 4x4. Poniżej znajdziecie szczegółowy cennik.