To trochę zaskakująca wiadomość, gdyż ostatni facelifting miał miejsce rok temu. Ale pojawienie się na rynku Clio, a wraz z nim nowego "looku" firma zdecydowała się poprawić wygląd dotychczasowych modeli. Nową twarz otrzymały Kangoo i Scenic.
Znak rozpoznawczy nowych Renówek to ogromny znaczek firmowy umieszczony teraz w atrapie chłodnicy. Wcześniej znajdował się wyżej i był znacznie mniejszy. Najwyraźniej Renault pozazdrościło swojemu partnerowi. Nissan kilka lat temu też zaczął powiększać znaczki firmowe w swoich samochodach.
Nowy przedni zderzak dostosowany do powiększonego logo to główna zmiana. Dolna część zderzaka obejmująca światła do jazdy dziennej i lampy przeciwmgielne pozostała bez zmian. Podobnie jak cała tylna część nadwozia. W środku jedyne nowości obejmują nowy system R-Link i dotykowy wyświetlacz centralny.
Od strony technicznej w ofercie pojawią się trzy nowe wersje silników benzynowych serii TCe. Najmocniejszy ma 130 KM i cechuje się o 15% mniejszym zużyciem paliwa w stosunku do jednostki którą zastępuje.