Wybierając się do salonu po nowe Clio z silnikiem benzynowym mamy do wyboru podstawową jednostkę 1.2 16V o mocy 75 KM, lub trzycylindrowy silnik 0.9 TCe wyposażony w turbosprężarkę dzięki której osiąga 90 KM. Renault zapowiedział już wersję sportową RS z dwulitrowym motorem o mocy 200 KM, ale do tej pory wciąż brakowało czegoś pomiędzy TCe i RS. Tę lukę wypełni model GT.
Clio GT wyróżnia się przede wszystkim nowym silnikiem. Jest to czterocylindrowy 1.2 TCe osiągający moc 120 KM i moment o wartości 190 Nm. Współpracuje on z nową dwusprzęgłową skrzynią EDC o sześciu przełożeniach. Osiągi GT nie są jeszcze znane, ale wiemy już, że średnie zużycie paliwa wyniesie 5,2 l/100 km.
Z nowym silnikiem otrzymamy nowy wygląd. Clio GT ma nowy wygląd przedniego zderzaka, tylny zderzak dostosowany do podwójnej końcówki wydechu i 17-calowe koła w standardzie. Będzie też można zamówić Clio GT w nowym kolorze Malta Blue (na zdjęciach).
Renault Clio GT będzie dostępne jako hatchback i kombi. Ich produkcję zlokalizowano w tureckich zakładach Renault w Bursie.