Po trzech latach produkcji Hyundai ix35 poddano nieznacznym modyfikacjom. Wyposażono go w lepszy układ napędowy, w tym silnik benzynowy 'Nu' 2.0 GDI z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jednostka zapewnia większą moc i wydajność niż 2-litrowy silnik "Theta-II" stosowany w starszym modelu. W silniku Diesla 'R' zastosowano niskociśnieniowy system recyrkulacji spalin (LP-EGR).
Hyundai wyposażył ix35 w system Flex Steer, pozwalający wybrać jeden z trzech stylów jazdy: Comfort, Normal i Sport, za czym idzie zmiana siły wspomagania kierownicy. W ofercie pojawią się też biksenonowe reflektory oraz wyświetlacz TFT zapewniające kierowcy lepszą widoczność i komfort jazdy w nocy. We wnętrzu samochodu zastosowano lepszej jakości materiały oraz zmodyfikowano niektóre elementy wykończenia.
Na więcej szczegółów i obszerną galerię zdjęć musimy poczekać do przyszłego tygodnia.