Salon Genewa 2013 | Volkswagen Cross Up!

Cross Up! w wersji studyjnej zadebiutował w 2011 roku. Dziś możemy podziwiać produkcyjną odmianę niemieckiego mikrusa

VW Up/Kia PicantoVW Up/Kia Picanto fot. Michał Dek Volkswagen Up! kontra Fiat Panda i Kia Picanto - test porównawczy

Z zewnątrz auto można poznać po przeprojektowanych zderzakach z elementami polakierowanymi na srebrny kolor, ochronnych nakładkach na progach i nadkolach, srebrnych relingach dachowych, 16-calowych obręczach kół o nowym wzorze oraz listwach bocznych z nazwą modelu. Zmiany w kabinie to m.in. nowa tapicerka (dostępna w kolorze czerwonym i szarym), srebrne obwódki wokół kratek nawiewów i zegarów oraz skórzane wykończenie kierownicy, dźwigni zmiany biegów i uchwytu hamulca ręcznego.

>> Ile kosztuje Up! z polskiego komisu? <<

W informacji prasowej nie ma żadnej wzmianki o ewentualnych modyfikacjach zawieszenia, układu kierowniczego czy pracy systemów poprawiających trakcję. Wychodzi więc na to, że dopisek Cross jest tak naprawdę oznaczeniem nowego pakietu stylistycznego. Cross Up! napędzany jest dobrze znanym, 75-konnym wariantem trzycylindrowego silnika o pojemności 1 litra. Cały potencjał trafia na koła osi przedniej, a pośredniczy w tym pięciobiegowa, ręczna skrzynia biegów.

Nowe wcielenie niemieckiego mikrusa zadebiutuje podczas marcowych targów w Genewie. Ceny na rodzimym rynku startują od 13 925 euro.

Więcej o: