Na pierwszy rzut oka trudno stwierdzić, że mamy do czynienia z tuningiem GT86. Sportowa Toyota przeszła długą drogę, dzięki której zyskała to, czego brakuje jej w standardzie, czyli przede wszystkim dodatkową moc.
Zacznijmy jednak od tego, co widać. Na zewnątrz zmieniono dosłownie wszystko. Nowe zderzaki, nakładki na progi, gigantyczne tylne skrzydło, nowe felgi, a nawet zupełnie inny kształt przednich i tylnych świateł - z modyfikacji powinni się ucieszyć przede wszystkim ci, dla których standardowej odmianie GT86 brakuje "tego czegoś".
We wnętrzu jest podobnie. Modyfikacje w nim przeprowadzone każą stawiać GRMN Sports FR Concept Platinum w rzędzie z autami wyczynowymi. Sportowa kierownica, aluminiowe "dywaniki", kubły z prawdziwego zdarzenia i klatka bezpieczeństwa - można się tu poczuć jak w rajdówce. Sportowy duch przemawia poprzez każdy detal. I na szczęście nie jest to gadanie bezpodstawne.
>> Używana Toyota Celica już od... <<
Pod maską sportowej Toyoty od Gazoo Racing pracuje silnik o mocy 330 KM i maksymalnym momencie obrotowym o wartości 431 Nm. Nie wiadomo, jak szybko stuningowana Toyota osiąga setkę. Wiadomo natomiast, że auto - dzięki zmodyfikowanemu układowi hamulcowemu - nie tylko szybciej przyspiesza, ale i wytraca prędkość. To się nazywa tuning absolutny.