Mitsubishi Pajero Sport nie jest niczym nowym. Koncepcja pojazdu jest dość stara i zakłada budowę stosunkowo niedrogiej terenówki przy wykorzystaniu podwozia popularnego pickupa. W przypadku Mitsubishi Pajero Sport bazą jest L200. Pierwsza generacja Pajero Sport pojawiła się w 1996 roku równolegle z bliźniaczym pickupem. Obecna generacja L200 zadebiutowała w 2005 roku, ale firma zwlekała z opracowaniem nowego Sporta. Światło dzienne ujrzał dopiero w 2008 roku.
Po czterech latach od debiutu Mitsubishi szuka dla Pajero Sport nowych rynków zbytu. Przypomniano sobie o Europie, gdzie oferowano poprzednią generację. Jeśli klienci wyrażą zainteresowanie tym modelem, jest szansa na wprowadzenie tego modelu na polski rynek.
Mitsubishi Pajero Sport to samochód terenowy o konstrukcji ramowej, napędem na obie osie Super Select 4WD, przeznaczony do ciężkiej pracy. Pod maską w wersji europejskiej pracuje silnik wysokoprężny 2.5 DI-D o mocy 178 KM i momencie 350 Nm. Współpracuje on ze skrzynią ręczną o piciu przełożeniach, lub automatyczną INVECS-II z sekwencyjnym trybem sportowym.
Jedyną okazją do zapoznania się z tym samochodem będzie wystawa 4x4 Offroad Show Poland 2012, która odbędzie się w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ulicy Marsa 56C w Warszawie w sobotę 17 listopada (10.00-18.00) i niedzielę 18 listopada (10.00-17.00).
>>> Mitsubishi Lancer - a może używany? <<<
Czy Mitsubishi powinno wprowadzać Pajero Sport na polski rynek? Zapraszamy do udziału w sondażu.
ZOBACZ TAKŻE: