Honda CR-V od 94 900 zł

W Europie nowe wcielenie nowej Hondy CR-V zadebiutowało podczas targów w Paryżu. Auto wjeżdża właśnie do polskich salonów. Wiemy już, ile będziemy musieli za nie zapłacić

Fabryczni tunerzy | Honda Type R

Czwarta generacja popularnego crossovera przy niemal niezmienionej długości (457 cm), mierzy 165 cm wysokości, czyli jest o trzy centymetry niższa od poprzedniczki. Honda zapewnia jednak, że nie wpływa to negatywnie na ilość miejsca w kabinie. Na pewno więcej zmieści się w bagażniku, który teraz ma pojemność 589/1669 l.

Nowa za droga? Używane CR-V już od...

Klienci będą mogli zdecydować się na jeden z trzech dostępnych silników. Pierwszy to jednostka benzynowa 2.0 i-VTEC osiągająca 155 KM. Drugi to również dobrze znany Diesel - 2.2 i-DTEC o mocy 150 KM. Trzecia jednostka natomiast jest nowością w gamie. To wysokoprężne, 120-konne 1.6. Mały Diesel dostępny będzie jednak dopiero od przyszłego roku.

Najtańszą odmianę nowej Hondy CR-V wyceniono na 94 900 zł. Za taką kwotę dostaniemy auto wyposażone w dwulitrowy silnik benzynowy, sześciostopniową skrzynię ręczną oraz napęd na przednie koła. Zwolennicy jednostek wysokoprężnych będą musieli przygotować 129 500 zł. Mowa tu o większym dieslu, dostępnym od momentu debiutu w polskich salonach. Ceny ze wspomnianym 1.6 nie zostały jeszcze ujawnione. Warto wspomnieć, że dopłacając do diesla, klienci otrzymają auto o wyższym poziomie wyposażenia (Comfort) i z napędem na obie osie. Szczegółowy cennik znajdziecie poniżej.

Cennik nowej Hondy CR-V
Cennik nowej Hondy CR-V Fot. Honda
Cennik nowej Hondy CR-V
Cennik nowej Hondy CR-V Fot. Honda

W podstawowej wersji (S), na liście wyposażenia standardowego znajdują się, m.in.: 17-calowe obręcze kół, poduszki powietrzne przednie i boczne, kurtyny powietrzne dla pierwszego i drugiego rzędu siedzeń, systemy ABS, stabilizacji toru jazdy (VSA) , stabilizacji toru jazdy przyczepy (TSA), wspomagania ruszania na wzniesieniu (HSA) i monitorowania ciśnienia w oponach (DWS), immobilizer, wskaźnik optymalnego momentu zmiany biegu, system Auto Stop, tempomat, elektrycznie regulowane szyby przednie i tylne, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne, podłokietnik z przodu i z tyłu, fotel przedni z regulacją wysokości, reflektory halogenowe, LED-owe światła do jazdy dziennej, cztery głośniki oraz złącze USB/AUX kompatybilne z iPodem. Klimatyzacja (automatyczna, dwustrefowa) dostępna jest dopiero od wyższego poziomu wyposażenia (Comfort).

ZOBACZ TAKŻE:

Amerykańska Honda CR-V - czym się różni? | Galeria

Honda Civic - test | Pierwsza jazda

Honda CR-V - ogłoszenia

Więcej o: