Zmian nie jest wiele. Skupiają się głównie na pasie przednim i wnętrzu. Przestylizowany zderzak i nowa maska, którą - w zależności od wersji - "przecinają" pionowe lub poziome żebra - to najbardziej widoczne różnice w porównaniu z przedliftingową odmianą modelu.
Wnętrze nie zostało wzbogacone jedynie o nowe materiały, ale również o dodatkowe 3 centymetry przestrzeni (o tyle dłuższe jest poliftingowe Jimny). Nowa tapicerka siedzeń stosowana w wersjach wyposażenia Club oraz Comfort ma być trwała i praktyczna. Zmieniony został styl wszystkich zagłówków. Najdroższa wersja wyposażenia Elegance oferuje "pakiet skórzany" - wszystkie siedzenia oraz koło kierownicy zostały pokryte skórą syntetyczną.
Struktura gamy modelowej odświeżonego Jimny obejmuje wspomniane już 3 wersje wyposażenia: Club, Comfort i Elegance. Suzuki wzbogaciło standardowe wyposażenie o system mocowania fotelika dziecięcego ISOFIX (wszystkie wersje) oraz elektrycznie podgrzewane lusterka zewnętrzne (dla Jimny 1.3 Comfort). Wersja wyposażenia Elegance jest dostępna zarówno z manualną, jak i automatyczną skrzynią biegów.
Ile trzeba zapłacić za odświeżoną terenówkę Suzuki? Oto ceny: . Jimny 1.3 Club - 57.900 zł . Jimny 1.3 Comfort - 62.900 zł . Jimny 1.3 Elegance - 65.900 zł . Jimny 1.3 A/T Elegance - 68.900 zł
ZOBACZ TAKŻE:
Suzuki Jimny z 2008 roku za niecałe 30 tys. zł