Sytuacja na rynku sprzedaży magazynów motoryzacyjnych nie jest kolorowa. Średnia sprzedaż egzemplarzowa spada, dlatego wydawcy szukają możliwości zatrzymania przy swoich tytułach czytelników. "Auto Motor i Sport" tym razem zmienia swoją szatę graficzną diametralnie. To już nie tylko facelifting ale poważny relaunch. Jak wynika z naszych informacji, w magazynie oprócz sprawdzonych tematów pojawią się nowe rubryki lifestylowe i poradnikowe. Wszystko podane będzie w bardziej atrakcyjnej formie graficznej z nowymi infografikami i większa ilością zdjęć. Jak wynika z informacji na okładce tytuł miesięcznika nie ulegnie zmianie.
Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, w przeciwieństwie do poprzednich zmian layoutowych, te są w całości dziełem polskiego oddziału.
Jesteśmy ciekawi, czy odmieniony "AMiS" przypadnie Wam do gustu? Piszcie, jak - w porównaniu ze starym - podoba się wam się "nowy" magazyn.
ZOBACZ TAKŻE:
Toyota GT86 w wersji "hardcore"