Nowy layout "AMiS-u" lekarstwem na spadek sprzedaży

Najpierw "Auto Świat" teraz "Auto Motor i Sport". Magazyny motoryzacyjne zmieniają szatę graficzną, by podnieść lecącą na łeb na szyję sprzedaż. Jako pierwsi publikujemy odświeżone strony tego miesięcznika

Sytuacja na rynku sprzedaży magazynów motoryzacyjnych nie jest kolorowa. Średnia sprzedaż egzemplarzowa spada, dlatego wydawcy szukają możliwości zatrzymania przy swoich tytułach czytelników. "Auto Motor i Sport" tym razem zmienia swoją szatę graficzną diametralnie. To już nie tylko facelifting ale poważny relaunch. Jak wynika z naszych informacji, w magazynie oprócz sprawdzonych tematów pojawią się nowe rubryki lifestylowe i poradnikowe. Wszystko podane będzie w bardziej atrakcyjnej formie graficznej z nowymi infografikami i większa ilością zdjęć. Jak wynika z informacji na okładce tytuł miesięcznika nie ulegnie zmianie.

Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, w przeciwieństwie do poprzednich zmian layoutowych, te są w całości dziełem polskiego oddziału.

Jesteśmy ciekawi, czy odmieniony "AMiS" przypadnie Wam do gustu? Piszcie, jak - w porównaniu ze starym - podoba się wam się "nowy" magazyn.

ZOBACZ TAKŻE:

Toyota GT86 w wersji "hardcore"

Ten trzeci: Scion FR-S | Galeria

Toyota Celica - ogłoszenia

Copyright © Agora SA