Chcesz rabat? Załóż firmę

"Rzeczpospolita" prześwietliła oferty dilerów pod względem promocji dla firm. Importerzy walczą ze słabnącym popytem i kuszą rabatami. Sporymi rabatami

Najlepszą metodą walki z kryzysem jest organizowanie promocji. W dobie kryzysu są one wręcz niezbędne, by przyciągnąć klientów do salonów. Szczególnie cenny jest klient flotowy. I to z uwzględnieniem jego potrzeb powstawały najnowsze oferty poszczególnych marek.

Kup wódkę, dostaniesz samochód. Kup samochód, dostaniesz... kozę | Najdziwniejsze promocje

W ubiegłym miesiącu Citroen wprowadził do swojej oferty serię Business, z którą dostępne są C4, C5 i Berlingo Multispace, czyli auta najczęściej wybierane przez firmy. Samochody należące do serii są napędzane dieslami. Na liście ich wyposażenia znajdują się m.in. klimatyzacja, system audio z Bluetooth i czujniki cofania. Producent nie wymaga za nie dopłaty. W porównaniu z cenami katalogowymi, klient firmowy dzięki tej ofercie może zaoszczędzić od 18 do ponad 25 proc.

Przedstawiciele firm na promocje mogą też liczyć w salonach Hyudaia, gdzie wysokie rabaty można dostać nawet na jeden samochód. Oczywiście wówczas zniżki będą mniejsze niż w przypadku większych zamówień. Na przykład przy zakupie sześciu egzemplarzy i30 rabat wynosi 10 proc. Promocją objęty jest również model i40, który dedykowany jest dla kadry menadżerskiej. W przypadku tego auta obniżki cen mogą sięgać aż 23 proc. (ich wysokość zależy od wielkości zamówienia).

W każdym salonie klienci flotowi znajdą oferty z korzystnym pakietem finansowania. Na przykład Chevrolet oferuje model Malibu w leasingu operacyjnym 102 proc.

Źródło: Rzeczpospolita

ZOBACZ TAKŻE:

Nie licz na promocje. Kup już dziś jeden z najbardziej lubianych w Polsce samochodów. Ceny używanych od...

Te marki łączy jedno - Polacy nie kupują ich samochodów

Prześwietlamy ceny | Chevrolet

Więcej o: