Moduł cyfrowy to zewnętrzne urządzenie, które przyłącza się do instalacji elektrycznej silnika za pomocą oryginalnych, fabrycznych złączek. Montaż jest szybki, prosty i nie ingeruje trwale w instalację elektryczną silnika, ani w komputer sterujący (ECU). Urządzenie można również łatwo odłączyć, przywracając seryjne parametry silnika. Wszystkie moduły podlegają dwuletniemu okresowi gwarancyjnemu i nie powodują utraty fabrycznej gwarancji producenta.
Dzięki zastosowaniu takiej modyfikacji elektronicznej można uzyskać przyrosty mocy i momentu obrotowego w bezpiecznym zakresie 15-20% w zależności od modelu samochodu i jednostki napędowej.
>>> Ile trzeba zapłacić za używanego Seata Toledo? <<<
Oferowane moduły są dedykowane do silników zarówno z obecnej jak i poprzedniej gamy jednostek napędowych Seata. Najnowszym z opracowanych modułów jest urządzenie przeznaczone do silników 1.2 TSI (105 KM). Podobna usługa jest dostępna również dla pozostałych, także mocniejszych silników TSI, w tym dla 265-konnej jednostki z modelu Seat Leon Cupra R.
Modyfikacja elektroniczna silnika jest w pełni bezpieczna i wykorzystuje jedynie technologiczne rezerwy mocy, nie przekraczając konstrukcyjnych możliwości poszczególnych jednostek napędowych. Ceny modułów zaczynają się od 1290 zł.
ZOBACZ TAKŻE: