Podczas salonu samochodowego w Moskwie Jaguar zapowiedział wprowadzenie napędu obu osi w modelach XF oraz XJ. Pozwoli to brytyjskiej firmie skuteczniej konkurować z niemieckimi markami, które maja takie modele w swojej ofercie od dłuższego czasu. Na tym jednak nowości spod znaku kota prężącego się do skoku się nie kończą.
Tańszy niż myślisz - używany Jaguar br clear="none" />
W ramach Moscow Motor Show Jaguar ogłosił także wprowadzenie nowego pakietu do najmocniejszej wersji Jaguara XF. Opcja Speed Pack dla modelu XFR obejmuje przeprojektowane zawieszenie i aerodynamiczne ulepszenia nadwozia. W skład tych ostatnich wchodzi m.in. przedni zderzak z potężnymi wlotami powietrza.
Dotychczasowy Jaguar XFR napędzany cudownie brzmiącym silnikiem V8 5.0 o mocy 510 KM miał narzucony kaganiec odcinający dopływ paliwa przy prędkości 250 km/h. Taką prędkość może uzyskać także słabsza odmiana XF napędzana 385-konną wersją tego samego motoru.
W ramach pakietu Speed Pack limit maksymalnej prędkości w modelu XFR został podwyższony do 280 km/h. Skrzynia biegów została zmodyfikowana, by sprostać nowej prędkości maksymalnej. Osiągi Jaguara XFR z pakietem Speed Pack polepszono o 11% przy jednoczesnym ograniczeniu średniego spalania o 8%.
ZOBACZ TAKŻE: