Z zewnątrz, Pandę w wersji przełajowej można poznać dzięki przeprojektowanym zderzakom z dużymi osłonami z tworzyw sztucznych oraz plastikowym listwom na progach i błotnikach. Nowe są również 15-calowe, aluminiowe obręcze kół i unikalne kolory nadwozia: pomarańczowy Sicilia Orange oraz zielony Toscana Green. Oczywiście auto wyróżnia się także powiększonym, względem przednionapędowych wersji, prześwitem. Podwyższona Panda mierzy dokładnie 368 cm długości, 167 cm szerokości i 160 cm wysokości.
>> Używane Pandy za mniej niż 20 tys. zł <<
Dla Pandy 4x4 Fiat przygotował dwa silniki: benzynowego TwinAira o pojemności 0,9 litra i mocy 85 KM oraz 75-konnego, wysokoprężnego MultiJeta o pojemności 1,3 litra. Obie jednostki będą oferowane w tandemie z sześciostopniową, ręczną skrzynią biegów. W obu przypadkach montowany będzie też system Start&Stop. Potencjał generowany przez silniki przekazywany jest stale na obie osie przez system torque-on-demand, w którym elektroniczny sterownik przydziela optymalną dawkę momentu obrotowego na przednie i tylne koła.
Na więcej szczegółów musimy poczekać do paryskiej premiery nowej Pandy 4x4. Targi ruszają 29 września.
ZOBACZ TAKŻE: