Model LS to największa limuzyna Japończyków. Co się zmieniło? Rewolucji nie ma, raczej postawiono na ewolucję. Trochę przestylizowana karoseria, dodatkowe wyposażenie i wygląd wnętrza. Lexus podaje dokładniejsze liczby. Zmieniono ponad 3 tysiące elementów. Również w zawieszeniu i elektronice.
Nowy LS ma bardziej sztywną konstrukcję karoserii. Adaptacyjne zawieszenie i układ kierowniczy zostały zmodyfikowane i działają - jak zapewnia Lexus - precyzyjniej. Dla obydwu wersji silnikowych (LS 460 i LS 600h) Japończycy przewidzieli wersję F Sport. Wyróżnia się nieco odmienną stylistyką (zderzaki, progi i felgi), sportowym zawieszeniem, mocniejszym układem hamulcowym i zamocowanymi łopatkami na kolumnie kierownicy.
Z zewnątrz nowego Lexusa poznacie po przestylizowanym grillu i światłach, które przypominają te zamontowane w najnowszym GS-ie. Wewnątrz kryje się nieco więcej nowości: automatyczne włączanie długich świateł, asystent jazdy w pasie ruchu, kamera noktowizyjna, klimatyzacja z zabudowanymi 13 sensorami, "dynamiczne" oświetlenie deski rozdzielczej i wiele innych.
W sprzedaży nowy Lexus pojawi się najprawdopodobniej na początku 2013 roku. Zapraszamy do galerii modelu: Nowy Lexus LS | Galeria .
ZOBACZ TAKŻE: