Bestseller z polskiej fabryki już od 6 tys. zł
Niżej poprowadzona linia dachu nadaje autu bardziej sportowego charakteru i pomaga wyeksponować muskularne obłości nadkoli. Tuner przygotował też dla miejskiego sportowca nowe zderzaki. Przedni z przeprojektowanym grillem, tylny z imponującym dyfuzorem i podwójnym, centralnie poprowadzonym wydechem. Do tego bardziej wyraziste progi i duże, czarne obręcze kół. Posiadamy tylko dwa zdjęcia wnętrza, z których wynika, że główne zmiany względem protoplasty to nowe kubły oraz kierownica Momo.
Nie wiemy, czy tuner zmodyfikował zawieszenie. Pewne jest natomiast, że Sportster dostępny jest w trzech "smakach". W podstawowym kierowca ma do dyspozycji 224 konie mechaniczne, wersja z dopiskiem RS to 250 KM, a topowa odmiana - ochrzczona RGT - rozwija moc 340 KM.
Na ile G-Tech wycenił swoje dzieło? Niestety, informacja ta owiana jest tajemnicą.
ZOBACZ TAKŻE: