Siódmy z kolei rekordowy kwartał pod względem sprzedaży to doskonały dowód na to, że Chevrolet oferuje produkty wysokiej jakości, technologie przyjazne użytkownikowi oraz ekspresyjną stylistykę, która trafia w gusta klientów na całym świecie - powiedział Chris Perry, wiceprezes ds. globalnego marketingu. - Wraz z wejściem na rynek nowych, świetnych produktów, liczymy na bardzo dobrą drugą połowę roku.
Najpopularniejszym modelem Chevroleta na świecie pozostaje Cruze, który od początku roku sprzedał się w liczbie ponad 350 000 egzemplarzy, natomiast od momentu debiutu rynkowego trafił w ręce ponad 1,65 mln klientów. Sprzedaż modeli Aveo/Sonic oraz Malibu sukcesywnie rośnie.
W Stanach Zjednoczonych Chevrolet sprzedał w drugim kwartale 513 538 samochodów, co oznacza wzrost o 5,2 proc. W Chinach marka sprzedała w drugim kwartale 141 758 pojazdów (wzrost o 2,3 proc.). Kolejnym rynkiem-gigantem na motoryzacyjnej mapie świata jest Brazylia. Tu Amerykanom nie udało się wyjść na plus (-4,2 proc.). Na czwartym największym rynku zbytu (w Rosji) Chevrolet zanotował 13,4-procentowy wzrost sprzedaży. A to nie jest jego ostatnie słowo, bo w najbliższych miesiącach marka wprowadzi do sprzedaży w tym regionie kilka nowych modeli.
W drugim kwartale roku w Europie Centralnej i Zachodniej Chevrolet sprzedał 61 865 samochodów, czyli o 13,6 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W tym czasie sprzedaż w całej branży motoryzacyjnej spadła o 6,9 proc. W pierwszej połowie roku marka sprzedała w Europie Centralnej i Zachodniej rekordową liczbę ponad 117 500 samochodów - w tym ponad 34 tys. egzemplarzy modelu Aveo - co oznacza wzrost o 10,9 proc. w porównaniu z zeszłym rokiem.
ZOBACZ TAKŻE:
Najlepiej sprzedający się Chevrolet na świecie może być Twój już za 40 tys. zł
Jak wygląda Chevrolet Camaro na 32-calowych felgach? Właśnie tak