Volvo XC40 bez kamuflażu

Volvo XC40 oficjalnie zadebiutuje we wrześniu. Szwedzi testują samochód, nie dbając o kamuflaż, dlatego już od jakiegoś czasu wiemy, jak będzie wyglądało "terenowe" V40

Volvo V40 - cennik. Co można za nie kupić?

Volvo XC40 bazuje - oczywiście - na najnowszym modelu szwedzkiej marki - V40. Oba modele odróżnimy po zderzakach. W XC40 będą miały sporo plastikowych elementów ochronnych. W połączeniu ze zwiększonym prześwitem mają pomóc w pokonywaniu niewielkich wzniesień. Wnętrze pozostaje bez zmian.

Na liście silników znajdzie się sześć - znanych z V40 - pozycji. Trzy diesle: D2 (1.6 115 KM), D3 (2.0 150 KM) i D4 (2.0 177 KM) oraz trzy jednostki benzynowe: T3 (16 150 KM), T4 (1.6 180 KM) i T5 (2.5 254 KM).

W standardzie Volvo XC40 zostanie wyposażone w napęd na przednie koła. Jak na "udawaną terenówkę" przystało, w opcji znajdzie się też napęd na cztery koła. To powinno pozwolić na jazdę po szutrowych i wyboistych nawierzchniach. Ceny? Na razie pozostają zagadką.

Volvo XC40Volvo XC40 Volvo XC40

ZOBACZ TAKŻE:

20 tys. przebiegu, rocznik 2000, bezwypadkowy. Cena? Tysiąc zł!

Poduszka powietrzna dla pieszego w Volvo V40 - jak to działa? | Wideo

Volvo S60 - test | Za kierownicą

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.