Fiat Panda Van ma być samochodem dostosowanym do potrzeb klientów, ale także do przepisów obowiązujących w danym kraju. Dlatego w Polsce możemy spodziewać się wersji dwuosobowej mimo, że Fiat przygotował też odmianę z kratką umieszczoną za drugim rzędem siedzeń.
>>> Fiat Panda - ogłoszeń moc <<<
Co znajdziemy w środku? Największe różnice dotyczą "bagażnika", czyli wygospodarowanej za przednimi fotelami przestrzeni bagażowej. Po otwarciu tylnej klapy mamy do dyspozycji 870 litrów przestrzeni. Jeśli przewozimy coś, co wymaga zamocowania, w podłodze znajdziemy specjalne zaczepy. Oświetlenie bagażnika po wyjęciu zamienia się w poręczną latarkę. Pod podłogą bagażnika znajduje się dodatkowa przestrzeń, którą można zagospodarować np. jako skrzynkę z narzędziami. Dostęp do niej realizowany jest poprzez podniesienie podłogi, którą można zaczepić o kratę.
Na zewnątrz Panda Van także się wyróżnia. Przestrzeń bagażowa jest "chroniona" przyciemnianymi szybami w tylnej części nadwozia, a podstawowe specyfikacje mają nielakierowane zderzaki.
Do napędu osobowej Pandy służy jeden z trzech silników do wyboru. W wersji Van nie znajdziemy najdroższej opcji, czyli dwucylindrowego TwinAira. Za podstawę napędu dostawczej Pandy służy dobrze znany silnik benzynowy 1.2 o mocy 69 KM. Dla poszukujących odmiany wysokoprężnej w ofercie jest silnik 1.3 MultiJet rozwijający moc 75 KM. Panda Van ma być dostępna w dwóch wersjach wyposażenia do wyboru: Pop i Easy.
Na ile Fiat wyceni Pandę Van? We Włoszech podstawowa wersja dostawcza kosztuje 8 850 euro. Ceny osobowej Pandy startują tam od 10 200 euro.
ZOBACZ TAKŻE: