Czy Lucra wygląda dobrze? Spodoba się każdemu, kto lubi obłe kształty AC Cobry, czy starych wyścigowych Maserati, gdyż jest stylistyczną mieszanką klasyków lat 50. Otwarte nadwozie ma za zadanie nie przeszkadzać. Pod nim pręży się sztywna, ale lekka rama przestrzenna dbająca o niską wagę. Masa własna bolidu Lurca LC470 wynosi zaledwie 900 kg i to jest właśnie klucz do sukcesu.
Silnik LS7 pochodzi z półki GM i znany jest z tego, że można go znaleźć pod maską Chevroleta Corvette Z06. Z pojemności 7 litrów generuje moc 630 KM. Pojemność silnika to kolejna cecha wspólna z Cobrą, gdyż po przeliczeniu na cale sześcienne otrzymujemy magiczną liczbę 427.
>>> Zobacz używane Chevrolety Corvette <<<
Na najbliższy sezon przewidziano niewielkie zmiany w wyglądzie auta. Nowe są m.in. przednie światła, uzupełnione LED-ami amatorsko wkomponowanymi w pas przedni. Od strony technicznej dopracowano układ wydechowy.
Powiecie, że 630 KM to dziś żadna rewelacja. Jednak niska masa powoduje, że to auto katapultuje ze startu zatrzymanego powodując u pasażerów stan bliski utraty przytomności. Od 0 do 96 km/h (60 mph) rozpędza się w zaledwie 2,5 s. To czyni Lurcę tylko odrobinę wolniejszą od Bugatti Veyrona (0-100 km/h: 2,5 s).
ZOBACZ TAKŻE:
2000 KM do Corvetty króla prostej