Pierwszy wyciek zdjęcia Alpiny został uznany za oszustwo z powodu wyraźnego podobieństwa do prototypu DeZir. Okazuje się jednak, że zdjęcie było prawdziwe.
>>> Renault Megane - sprawdź ceny <<<
Tak jak jego wielki poprzednik A110-50 został zbudowany w oparciu o podzespoły Renault. Dokładniej rzecz biorąc Renault Megane Trophy. Nadwozie z kolei jest zmodyfikowaną wersją prototypowego Renault DeZir, ale odwołuje się do 110-ki i tak jak ona ma silnik umieszczony w tylnej części auta.
Pod tylną klapą umieszczono potężny silnik V6 3.5 o mocy 400 KM przy 7200 obr/min i 422 Nm momentu przy 6200 obr/min. Współpracuje on z sekwencyjną skrzynią o sześciu przełożeniach i napędza tylne koła. W połączeniu z ultralekkim nadwoziem (masa własna wynosi 880 kg) powinno to zapewnić niezłe osiągi.
O sportowym zacięciu świadczy nie tylko wyczynowy silnik. Rozkład mas przód/tył wynosi 47,8/52,2. Ogromne 21-calowe koła mocowane są za pomocą centralnej nakrętki, a z tyłu auto wyposażono w dyfuzor i potężne skrzydło.
Zapraszamy do galerii .
ZOBACZ TAKŻE: